3 tips voor een opgeruimde thuiswerkplek

3 Tips voor een opgeruimde thuiswerkplek

Werk jij thuis maar liggen je werkspullen overal en nergens? Moet je telkens weer spullen zoeken voordat je echt aan de slag kan?

Dan is het tijd om je thuiswerkplek op te ruimen.

Tip 1: Minimaliseer je schrijfwaren

Organiseer je pennen, potloden en stiften netjes in een lade of in een bakje zodat je al je pennen bij elkaar hebt en er altijd een bij de hand hebt als je er een nodig bent.

Tip 2 : Scan je documenten

Tegenwoordig kan je alles uploaden in je drive. Zorg ervoor dat je minimaal een keer in de week je documenten scant zodat je deze niet in de papierversie hoeft te bewaren. Dit scheelt enorm qua ruimte en overzicht. In je drive kan je verschillende mappen aanmaken zodat je deze papieren makkelijk kan terug vinden.

Tip 3: Zorg ervoor dat je bureaublad te allen tijde overzichtelijk is

Ruim alles wat je net hebt gebruikt op en ruim ook na je werkdag alle spullen weer op. Dit zorgt ervoor dat je de volgende dag weer met een leeg bureau en een leeg hoofd kan beginnen.

Wil je een mooi en rustig ogend  bureaublad? Dan raad ik je deze anti-slip mat aan. Heerlijk in gebruik en het zorgt ervoor dat je thuiskantoor gelijk een andere uitstraling heeft!

Geef een antwoord

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *